Проект на Сдружението за биологично пчеларство е подаден в ДФЗ

Златко Златков
Златко Златков
2 Минути

Подаден е проект за реклама на мед и пчелни продукти по мярка А на Националната програма по пчеларсктво, съобщава Държавен фонд “Земеделие”. Проектът се казва „Силата на пчелния мед” и е на стойност 150 000 лв. Срокът за изпълнението му е края на август тази година. Проектът е подаден от Сдружението за биологично пчеларство, което обединява осемте най-големи пчеларски организации у нас. Той е подаден вчера, когато беше последният възможен ден за прием на документи по мярка А и е за дейността „Популяризиране на българските пчелни продукти, в това число и произведени по биологичен начин”.

Целта, която си поставя, е да повиши консумацията на родни пчелни продукти и да създаде условия за по-добра реализация на пазара от гледна точка на цената. Половината от средствата за него ще бъдат отпуснати от ЕС, а другата половина – от бюджета на страната.

„Силата на пчелния мед” включва промотиране на меда и пчелните продукти в София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново. Това ще се случи чрез радио и онлайн рекламни кампании и организиране на пчеларска среща „Бъдещето на биопчеларството” в гр. Елена. Предвижда се и изработване на информационни материали – каталог с рецепти, листовки, детски книжки за оцветяване и хартиени торбички, които ще бъдат раздавани на посетителите.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама