Половината от онлайн потребителите знаят идеята на биопродуктите

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Половината от запитаните в проучване на нагласите на потребителите към онлайн покупките, направено от GFK, са наясно с идеите на биопродуктите, каза Ирена Янкова, мениджър „Ключови клиенти“, сектор „Търговия“ в GfK България по време на конференцията „Онлайн продажбите на храни и различните модели на доставка“, организирана от сп. „Регал“. „Агрозона“ беше медиен партньор на събитието.

Според индекса на атрактивност на продуктите с максимален бал 100 точки алкохолните напитки са най-привлекателни за онлайн покупка (82 т.), следвани от кафето и кафените напитки (81 т.). Млякото и млечните продукти са получили 66 т. в запитването, обработеното месо и колбасите – 64 т., а пресните плодове и зеленчуци – 56 т. Потребителите у нас пазаруват онлайн предимно стоки с по-дълъг срок на годност.

Любопитен аспект на изследването е, че мъжете са по-активни в покупките по мрежата с изключение на покупката на дрехи и аксесоари. Резултатите показват, че мъжкият пол поръчва по-често готова храна за вкъщи, а жените – за офиса.

Анета Стефанова

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама