Какво са POP-UP магазините и защо стават все по-популярни

Агрозона
Агрозона
3 Минути

В последно време в България се появяват т. нар. Pop up shops. Преведено буквално от английски език pop-up означава „изникнал”, „появил се неочаквано”. За тези, които не обичат да се употребяват чуждици, предлагаме следния разговорен и неофициален израз – „магазин, изникнал за една нощ”.

Pop-up магазините се появяват на определени места, заемат малки или по-обширни търговски площи и в тях се продават разнообразни продукти за определен период от време. Няма значение дали ще чуете да го наричат временна търговия, моментни продажби на дребно или pop-up магазин – тези пространства за продажба на стоки превземат търговията на дребно и преосмислят идея та на традиционните супермаркети и хипермаркети, информира месечният “Бюлетин за месото”.

ЗАРАЖДАНЕ

Pop-up магазините се появяват през 90-те години в големи градове като Лондон, Лос Анжелис, Токио и Ню Йорк и се определят като временни търговски площи, в които се предлагат стоки от всякакъв вид. Те са вълнуващи, креативни и са уредени по начин, който активно ангажира посетителите.

СПЕЦИФИКИ

Период на съществуване: между 3 дни и 3 месеца
Локация: места с активно концентрация на пешеходци – най-често централни градски части, търговски центрове от типа “мол” и ожиени улици.
Цел: създава се нещо модерно и атрактивно, което привлича свободомислещи потребители, готови да опитат всичко ново, което се появи на пазара.

КАКВИ СА ПОЛЗИТЕ ОТ POP-UP МАГАЗИНИТЕ?

Обвързване с потребителите.
Повече продажби.
Привличане на вниманието.
По-евтина алтернатива.
Тестване на нови пазари.

КОЙ МОЖЕ ДА СЪЗДАДЕ POP-UP МАГАЗИН?

Най-кратният отговор – всеки! Големи и известни брандове като Danon или FILA вече изпробваха концепцията. До каква степен българският ритейл пазар ще прегърне и развие идеята, предстои да разберем. Рop-up търговските обекти са още един начин да се разнообрази пазаруването, предлагайки концепция, различна от познати те досега, в приятна и нестандартна обстановка.

ЦЕНАТА!

Практиката показва, че организацията на този тип търговски обекти излиза доста по-евтино от конвенционалните магазини. Няма как да се разбере дали това важи и за българския пазар, ако не бъде направен опит! Но предлагането на разнообразие и иновативността са едни от инструменти за развитие на пазара. Защо да не опитаме?

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Avatar photo
Автор: Агрозона
Agrozona.bg e информационен сайт, който представя последните новини и анализи в сектор „Земеделие”, Хранително-вкусовата промишленост и предприемачество в селските райони. Тук ще откриете полезна информация, свързана с възможностите за национално и европейско финансиране на българските фермери, промени в българското и европейското законодателство и тенденциите в селското стопанство в България, Европейския съюз и по света.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама