Общо 800 изложители от 41 държави се представят на ловното изложение Jagd and Hund през 2018 година. Организаторите отчитат все по-голяма международност, тъй като има немалък ръст в броя на щандовете, спрямо година преди това. Сред посетителите пък се открояват любители на кучета и природа от цяла Европа.
Значимостта на изложението, на което България се представя със свой собствен щанд, бе изтъкнато от федералният министър на Германия Бриджит Зиприс, а министърът на околната среда, селското стопанство, опазването на природата и защитата на потребителите в Северен Рейн Вестфалия подчерта, че е от изключително значение ловците, туристите и децата да бъдат образовани за начините по които да се съхранят дивечовите запаси и разнообразието в природата.
Немалко атракции съпътстват тазгодишното издание на JAGD & HUND 2018 и безспорно една от тях се състои на българския щанд. Хиляди посетители преминаха през българското представителство, за да опитат автентични български храни с дивеч, приготвени от Ути Бъчваров. Освен това гостите се насладиха и на селектирано вино – Bononia Estate Reserve. Не малко бяха чужденците, които специално посещаваха щанда ни, за да получат разяснения и информация относно лова в България. На място те получиха директни консултации от директорите на ловните стопанства у нас.
Освен от Европа компании представят своите продукти от далечни страни като Аржентина, Австралия, Китай, САЩ, Катар и Монголия, като процентът на чуждестранните изложители е 35% .
Прочутият Йоахим Джеснер нагледно демонстрира уменията си за дърворезба с резачка, оформяйки от дърво животински форми като мечка, диво прасе, сърни, елени, вълци и др.
Германското селскостопанско издателско дружество пък е обявило конкурс „ловци пазаруват“, където на посетителите се дават два часа да напазаруват дрехи, отговарящи на мотото: “Успешен лов – убедете се с модерен ловен екип”. След като покажат новите си екипировки, специално жури ще определи победител, който ще бъде награден с ръчно изработени бижута.