Японска компания с масивна реклама на българско кисело мляко

Златко Златков
Златко Златков
3 Минути

Сътрудничеството на “Ел Би Булгарикум” ЕАД, единственото държавно предприятие в млечния бранш, което и лидер в млечната индустрия у нас с японската компания „Мейджи“ започва през далечната 1972 г., когато е подписан първият лицензионен договор за производство на българско кисело мляко в Япония

Японска компания реализира нова масивна реклама на българско кисело мляко и разширява популярността на родния продукт, който продава.  Фирмата Meiji Bulgaria Yogurt е акцентирала в маркетинга на млякото именно на думата “България”.Качественото кисело мляко с типичната за България бактерия Lactobacillus bulgaricus е добре познато и високо оценено от по-възрастните поколения в Япония, като сега прави впечатление, че рекламите са насочени към по-младите. Освен за пряка консумация, българското кисело мляко се маркетира и като полезен лосион за лице. Сътрудничеството на “Ел Би Булгарикум” ЕАД, единственото държавно предприятие в млечния бранш, което и лидер в млечната индустрия у нас с японската компания „Мейджи“ започва през далечната 1972 г., когато е подписан първият лицензионен договор за производство на българско кисело мляко в Япония. „Мейджи“ успява да превърне „българско кисело мляко“ в един от най-популярните брандове в хранителната индустрия в страната. Днес компанията притежава около 40% пазарен дял с продуктите, произведени по български технологии и всеки ден милиони японци започват деня си с българско кисело мляко. Смята се, че киселото мляко е дар от най-старите обитатели на нашите земи – траките. Изследване на фондация “Д-р Стамен Григоров”, която стопанисва единствения у нас музей на киселото мляко в трънското село Студен извор сочи, че разпространението на продукта в съседни и по-далечни на България страни е започнало през 1345 година.Тогава след турско нападение българите в Тракия отвели със себе си в Мала Азия огромни стада овце.До Балканската война млекарниците в Цариград били собственост изключително на българи. Родното кисело мляко добило широка известност в Европа, след като бил излекуван френският крал Франсоа Първи /1515-1547 г./, който страдал от болест на стомаха. Оттогава датира първото отбелязано съобщение за лечебните свойства на българското кисело мляко, твърдят от фондацията

 Фермер.БГ

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама