McDonald’s готви растителен бургер „McPlant“

Павлина Георгиева
Павлина Георгиева
2 Минути

След тестването на растителни бургери на някои международни пазари, „създадохме вкусен бургер, който ще бъде първата опция от менюто в платформата за растителни храни“, коментира Ян Бордън, президент на McDonald’s (MCD) International. Той добави, че линията McPlant в крайна сметка може да включва и сандвичи с пиле на растителна основа, както и други закуски.

Компанията тръгва по стъпките на други вериги за бързо хранене като Burger King и Dunkin ‘, като се включва в тенденциите за растителни храни. Миналата година тя започна да прави експерименти за приготвянето на растителния бургер в колаборация с Beyond Meat, продавач на безмесни продукти.

“Beyond Meat и McDonalds създадоха растителния бургер, който ще се предлага като част от платформата им McPlant”, каза говорител на Beyond Meat.

Нова стратегия за позната храна

В допълнение към линията на McPlant, McDonald’s заяви още, че ще се възползва от потребителските тенденции, които се засилиха по време на пандемията – като яденето на комфортна храна. Това означава,че ще се съсредоточи върху най-популярните си елементи от менюто и ще продава повече пиле.

“Търсенето на познатото в тези несигурни времена е по-важно от всякога”, каза Макдоналдс в инвестиционната си актуализация, добавяйки, че очаква основните елементи от менюто, като бургерите от Big Mac и Quarter Pounder, Chicken McNuggets и пържените картофи също да  допринесат за продажбите.

За по-нататъшно насърчаване на продажбите на тези артикули, McDonald’s въвежда подобрения, като нови, препечени кифлички и „подобрен подход“ за хамбургерите, както и повече пилешки вкусове в менюто.

Вече McDonald’s постигна успех със своите пикантни пилешки хапки, които влязоха в продажба  през септември и спомогнаха за увеличаване на продажбите през този месец.

McDonald’s също така планира да пусне нов хрупкав сандвич с пиле в САЩ в началото на следващата година. Апетитът на Америка към пилешки сандвичи спомогна за успеха на Chick-fil-A и допринесе за увеличаване на продажбите в Popeyes. McDonald’s вече сервира пилешки сандвич, McChicken, и често тества нови видове пилешки сандвичи.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Павлина Георгиева завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. В Аgrozona приоритет са й биологичното земеделие и здравословните храни, розопроизводството, пчеларството, ловът и риболовът.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама