“Ел Би Булгарикум” разширява присъствието си на пазара, обещава ниски цени

Юлиана Стоичкова
Юлиана Стоичкова
3 Минути

Очаква се Законът за надценките на хранителните продукти да е готов следващата седмица

Изпълнителният директор на “Ел Би Булгарикум” Владимир Русев и изпълнителният директор на дирекция в Централния кооперативен съюз (ЦКС) Максим Иванов подписаха споразумение в Министерството на икономиката за увеличаване на присъствието на държавната млекопреработвателна компания в търговската мрежа. Това стана в присъствието на министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов и министъра на земеделието Явор Гечев.

ЦКС има около 3500 търговски обекта в цялата страна и по силата на споразумението ще се ангажира да продава продуктите на “Ел Би Булгарикум” на трайно ниски цени, посочи Ваня Буюклиева, зам.-председател на ЦКС. В страната има много селища, в които единствено ние имаме магазини, посочи Буюклиева.

Продуктите на българската фирма започват да навлизат поетапно в мрежата на ЦКС. Взехме мерки за намаляване на цените на нашите продукти и това увеличи двойно оборота в нашите магазини. Ние имаме 10 магазина в София и един във Видин, уточни той. В лицето на търговска верига “Кооп” (на ЦКС) намерихме партньори и ще работим с тях с минимални твърди надценки. На първия етап ще заредим обектите им в София, Пловдив, след това – Ловеч, Русе, Варна и Бургас. Идеята ни е цените да останат като в нашите магазини, каза Владимир Русев.

Подписаното днес споразумение е една от възможностите да покажем, че може да има качествени продукти с българска суровина, които да достигат на добра цена до хората, каза министърът на икономиката Никола Стоянов. Сайтът е с висок интерес и с над 10 000 влизания на ден. От утре ще има цените на поне двама търговци на дребно там, стана ясно от думите му.

“Законът за надценките – за нас е важно да гарантираме продукти на достъпни цени, но и да не се месим на пазара. Затова ще работим с един или два артикула от определена продуктова група с надценка от 10 процента”, каза Стоянов във връзка с готвения законопроект, който се очаква да бъде публикуван за обществено обсъждане следващата седмица.

Ще увеличим хората и асортимента. Сега навлизаме с асортимент от 20 продукта, каза Владимир Русев.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Юлиана Стоичкова завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. Дълги години се занимава с печатни медии в областта на градинарството и цветарството. В agrozona.bg приоритет са й производството и пазарите на плодове и зеленчуци, лозарството и винарство, пазарът на земя и хоби градинарството.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама