Български общини със собствени щандове на ЕMITT в Истанбул

Лилия Александрова
Лилия Александрова
2 Минути

Море, ски, антични руини и религиозен туризъм – това са акцентите, с които български общини и туроператори се представиха на най-голямата туристическа борса на Балканите – ЕMITT в Истанбул, предава в-к “Стандарт”. Българските общини имат собствени щандове на 20-ото юбилейно световно издание на изложението, в което участват над 120 000 души от цял свят, от които 57 000 са професионалисти в туризма.

Общините Банско и Созопол се подготвили с брошури на английски и турски, с които да привличат партньори. Идеята е да се положат основите на бъдещи договори, включително и с азиатски туроператори. Созопол, който влезе в топ 3 на класацията на Световния съвет по туризъм за дестинация на 2015 г., се представи с три маршрута – два от които включват и поклонение пред мощите на св. Йоан Кръстител. Единият е изцяло религиозен, като в него присъства църквата “Св. Богородица”, която е под егидата на ЮНЕСКО.

Участието на Банско е организирано съвместно с хотелиери от града, а делегацията бе водена от кмета Георги Икономов. “Въпреки, че акцентът на презентацията бе да представим Банско като зимна дестинация, ние показахме, че с природните си дадености, разнообразието от планински маршрути и атрактивни културни мероприятия и фестивали през лятото градът ни заслужава да бъде посещаван целогодишно”, каза Икономов.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама