Полша инвестира 40 000 евро в промоция на боровинки

Георги Узунов
Георги Узунов
1 Минути

През последните 3 години 1-ви юли бе промотиран като Деня на боровинката в Полша, като денят съвпадаше с началото на кампанията по прибиране на сладките плодове. Тази година за първи път дейности ще бъдат преведени целогодишно.

„Целта ни е да промотираме навика за консумация на боровинки през сезона на прибиране на реколтата. Ние ще покажем, че плодът е удобен за хапване и всичко, от което се нуждае, е потребителите да искат да водят здравословен начин на живот.“, казва Катаржина Парафинюк, председател на управляващия борд на Фондацията за промоция на полски боровинки.

Кампанията „Лято с боровинки“ е организирана от Националния съюз на производителите на плодове и зеленчуци в партньорство с Фондацията на Полша за промоция на боровинки. Проектът е на стойност около 180 000 злоти или 43 174 евро, предава portalspozywczy.pl.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Георги Узунов е в сферата на журналистиката от 7 години. Работил е за национални медии като Радио "Фокус", Дарик Радио и Националното радио. Завършил е бакалавър "Журналистика" в Софийския университет, а магистратурата му е в специалност "Журналистика, Продуцентство и Финанси".

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама