Над 100 фермери с директен достъп до клиентите на голяма търговска верига

Кирил Александров
Кирил Александров
2 Минути

Над 100 български фермери вече продават директно на клиентите на голяма търговска верига. Очаква се до края на годината броят им да достигне 200. Това стана ясно днес при официалното стартиране на кампанията «Отгледано с грижа в България». “Трябва да стимулираме родните производители да продават качествената си  продукция”, заяви министърът на земеделието, храните и горите Румен Порожанов, който приветства инициативата за директен достъп на българските производители на плодове, зеленчуци и месо до търговските вериги. Българските земеделски производители вече имат достъп до 11-те магазина на Метро в цялата страна, около 6 000 ресторанта и 300 хил. професионални клиенти ще пазаруват от родната продукция, стана ясно при откриването. От веригата са заложили в асортимента си за 2017 г. над 150 сорта български плодове и зеленчуци. Над 12 хил. тона е очакваното минимално количество продукция, която стопаните ще доставят директно до магазините. Месния асортимент също се базира на българско производство. „Хубаво е, че проектът ще се разширява и интересът сред клиентите е изключително голям. В бъдеще Министерството ще продължи да насърчава и подкрепя подобни идеи“, каза още министърът. Инициативата е плод на упорита и целенасочена работа, в която са взели участие служители на немската верига, Министерство на земеделието, храните и горите, както и представители на научните среди.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама