Ключови промени в мениджмънта на Байер България

Агрозона
Агрозона
3 Минути

На снимката: Жечо Мурзов


От юли 2019 година Жечо Мурзов поема позицията Търговски директор на Байер Кроп Сайанс за България. Други промени в ключови позиции в екипа на Кроп Сайанс за България, които ще са ефективни от 1-ви септември 2019 година са – Николай Черкезов поема позицията Мениджър ключови кленти и Регионален мениджър Южна България, Виолета Дикова става Регионален мениджър Североизточна  България, а Милен Мильов – Регионален мениджър Централна Северна и Западна България.

Екатерина Карпузова
Екатерина Карпузова

Oт 1-ви август 2019 година Екатерина Карпузова е новият Управляващ директор на Байер България ЕООД. Тя ще съвместява новата позиция с тази на Търговски директор Фармацевтични продукти за България.

Габор Равицки, досегашният Управляващ директор на компанията, преминава на позиция Ръководител маркетинг Кроп Сайанс за групата държави Румъния, България и Молдова. Паскал Касекуел остава Ръководител на обединените компании Байер и Монсанто за Групата държави Румъния, България и Молдова.

Жечо Мурзов започва кариерата си в Байер България през 2004 година като Търговски представител в направление Растителна защита. През годините заема различни позиции в Байер Кроп Сайанс в областта на маркетинг и управление на екипи и продажби. От 2014 до 2019 година Жечо е Ръководител продажби за Байер Кроп Сайанс България, а от юли 2019 година поема позицията Търговски мениджър на Кроп Сайанс за България. Притежава магистратура по агрономия от Лесотехническия университет и редица дипломи в областите земеделие, маркетинг и мениджмънт.

Байер е международна компания с опит в областите на науките за живота – здравеопазване и земеделие. Продуктите и услугите на Байер имат за цел да носят полза на хората, като подкрепят усилията за преодоляване на основни предизвикателства, свързани с нарастването и застаряването на населението в световен мащаб. В същото време Групата цели да създаде стойност чрез иновации, растеж и висок потенциал за печалби. Байер съблюдава принципите на устойчиво развитие, а марката Байер означава доверие, надежност и качество в цял свят. През финансовата 2018 г. в Групата работят около 117,000 служители, а компанията реализира продажби в размер на 39.6 млрд. евро. Капиталовите разходи възлизат на 2.6 млрд. евро, а разходите за научноизследователска и развойна

Avatar photo
Автор: Агрозона
Agrozona.bg e информационен сайт, който представя последните новини и анализи в сектор „Земеделие”, Хранително-вкусовата промишленост и предприемачество в селските райони. Тук ще откриете полезна информация, свързана с възможностите за национално и европейско финансиране на българските фермери, промени в българското и европейското законодателство и тенденциите в селското стопанство в България, Европейския съюз и по света.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА