Собствените малки продукти на супермаркетите „- известен също като частни марки повишиха цените си до 25 на сто в Гърция през последните няколко години, докато масовите марки намаляват цените си. В резултат на това, че разликата между цените на собствените марки и големи маркови стоки се свива. Изключение прави само Lidl. Това развитие се дължи на жестока конкуренция сред търговците на дребно през последните няколко години в усилията им да получат възможно най-голям дял на постоянно намаляващия пай, съобщава в. Български новини. Търговците на дребно, инвестираха в реклама и специални оферти за собствена марка продукти, но, тъй като маржовете на печалба са свити, те прехвърлят разходите към клиентите. Спадът в оборота е във всички 12 основни категории, вариращи от 1.1 процентни пункта до 10.4 процентни пункта в периода от 2014 до 2016.
Гърция: Евтините стоки поскъпват, скъпите поевтиняват

Автор:
Кирил Александров
Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.
РЕКЛАМА
ВИДЕО
Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000 хранителни продукти.