ЕС започва маркетингова кампания за спечелване на китайския потребител

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Европейският съюз ще завладява китайския пазар с храни със защитен регионален произход. В следващите няколко месеца Брюксел ще стартира кампания с цел да запознае китайските потребители с европейските хранителни стоки, предава schweizerbauer.de. В маркетинговата кампания ще бъдат използвани ударни думи и фрази като автентичен, многообразие, културно наследство, сигурност и качество.

Още в първата седмица на май делегация от Брюксел ще представи подбрани продукти в Пекин. Основните храни, които ще бъдат лансирани, са месо, сирене, бира, вино, алкохолни напитки и зехтин. Очаква се преговорите да приключат до края на годината.

Първите стоки със защитен произход са познати на китайския пазар от 2011 г., а подобни китайски храни са познати и на европейските потребители. Заради многобройната си средна класа Китай е привлекателен пазар за производителите на ЕС.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама