Националната кампания Be Organic, изпълнявана от АБ Комюникейшънс ЕООД, с финансовата подкрепа на ЕС, представя добрите практики, свързани с биоземеделието. Сред поредицата от Дни на отворените врати, дойде ред и на семейство Телкеджийски, които приеха гости в биологичната си градина. Малка част от продукцията на биоградината е предназначена за местни магазинчета, друга се търгува онлайн, а основните количества отиват в големи супермаркети. Целта е продукцията да е максимално прясна. Само на 60 км от биоградините в местността Бойков Рид в Пирин отгледаните по екологосъобразен начин зеленчуци са включени в менюто на семейния ресторант и хотел. На прага гостите са посрещнати от идеолога на затворения цикъл на производство и радетел на биопринципите, майката на Росица – Здравка Смиленова.
Добрият пример: Биоградини и Екохотел „Моравско село“
Автор:
Агрозона
Agrozona.bg e информационен сайт, който представя последните новини и анализи в сектор „Земеделие”, Хранително-вкусовата промишленост и предприемачество в селските райони. Тук ще откриете полезна информация, свързана с възможностите за национално и европейско финансиране на българските фермери, промени в българското и европейското законодателство и тенденциите в селското стопанство в България, Европейския съюз и по света.
РЕКЛАМА
ВИДЕО
Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000 хранителни продукти.