Discovery Communications започва безпрецедентна глобална кампания, насочена към опазването на животинските видове

Лилия Александрова
Лилия Александрова
3 Минути

Discovery Communicationsзапочва глобална информационна кампания с фокус върху опазването на животинските и растителни видове, обвързана с предстоящия международен дебют на забележителния документален филм „Докато не са изчезнали” по Discovery Channel.

Инициативата на Discovery Communications включва партньорство и медийна кампания, съвместно с Алианса против трафика на диви животни в САЩ (USWTA.ORG), за да подпомогне оцеляването на видовете. Серия от 6 оригинални преживявания на DISCOVERY VR, продуктът за виртуална реалност на компанията, ще привлече вниманието към застрашените животински и растителни видове и ще повиши информираността относно усилията за тяхното съхранение и опазване.

Включвайки завладяващата сила на виртуалната реалност с 30-годишната история на Discovery, свързана с интригуващо и безпрецедентно съдържание, DISCOVERY VRще дебютира с 6 оригинални преживявания, фокусирани върху някои от най-величествените животни в света. Застрашени и уязвими слонове, носорози, лъвове, китови акули, скатове и жирафи ще оживеят виртуално. VR съдържанието ще бъде представено на Конференцията на ООН за климатичните промени в Париж, която ще се проведе между 30-и ноември и 11-и декември 2015г.

„Докато не са изчезнали” ще даде началото на по-голяма, продължителна кампания, обединена под хаштага #StartWith1Thing, чрез който Discovery ще призове към създаване на международно движение зад телевизионното събитие.

Целта на #StartWith1Thing е да обедини света, залагайки на това, че една малка промяна в начина ни на живот може да има големи ползи за застрашените видове, околната среда и човечеството. Discovery ще подплати световната си премиера и допълнителни платформи, включвайки персонално брандирано съдържание, дигитални, социални медии и виртуална реалност. Заедно със своите партньори, кампанията ще обедини любопитството и действията, които хората могат да предприемат в четири сфери: борба срещу продажбата на диви животни, намаляването на въглеродните емисии чрез използване на „зелена енергия” или транспорт, подкрепата на зелени каузи и консумирането на по-малко месо.

Кампанията ще обедини действията на всеки един човек, за да покаже въздействието, което хората имат, когато заедно станат част от глобална общност. Зрителите ще имат възможност да намерят вдъхновение за тяхното „1 нещо” като посетят секцията на #StartWith1Thing на сайта www.racingextinction.com. Всеки може да избира между различни малки стъпки на ежедневна, седмична и месечна база и да следи прогреса си заедно със света посредством социалните медии.

DISCOVERY VR включва и оригинални късометражни изживявания, които покриват теми и съдържание от цялото портфолио на Discovery Communications. Новите преживявания, свързани със застрашените видове, са достъпни за iOS и Android, както и на DiscoveryVR.com. Допълнително VR съдържание от Discovery може да бъде намерено в каналите на мрежата в YouTube и Facebook.

Discovery ще излъчи „Докато не са изчезнали” в повече от 220 страни на 2-ри декември.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА