Ключови промени в мениджмънта на Байер България

Агрозона
Агрозона
3 Минути

На снимката: Жечо Мурзов


От юли 2019 година Жечо Мурзов поема позицията Търговски директор на Байер Кроп Сайанс за България. Други промени в ключови позиции в екипа на Кроп Сайанс за България, които ще са ефективни от 1-ви септември 2019 година са – Николай Черкезов поема позицията Мениджър ключови кленти и Регионален мениджър Южна България, Виолета Дикова става Регионален мениджър Североизточна  България, а Милен Мильов – Регионален мениджър Централна Северна и Западна България.

Екатерина Карпузова
Екатерина Карпузова

Oт 1-ви август 2019 година Екатерина Карпузова е новият Управляващ директор на Байер България ЕООД. Тя ще съвместява новата позиция с тази на Търговски директор Фармацевтични продукти за България.

Габор Равицки, досегашният Управляващ директор на компанията, преминава на позиция Ръководител маркетинг Кроп Сайанс за групата държави Румъния, България и Молдова. Паскал Касекуел остава Ръководител на обединените компании Байер и Монсанто за Групата държави Румъния, България и Молдова.

Жечо Мурзов започва кариерата си в Байер България през 2004 година като Търговски представител в направление Растителна защита. През годините заема различни позиции в Байер Кроп Сайанс в областта на маркетинг и управление на екипи и продажби. От 2014 до 2019 година Жечо е Ръководител продажби за Байер Кроп Сайанс България, а от юли 2019 година поема позицията Търговски мениджър на Кроп Сайанс за България. Притежава магистратура по агрономия от Лесотехническия университет и редица дипломи в областите земеделие, маркетинг и мениджмънт.

Байер е международна компания с опит в областите на науките за живота – здравеопазване и земеделие. Продуктите и услугите на Байер имат за цел да носят полза на хората, като подкрепят усилията за преодоляване на основни предизвикателства, свързани с нарастването и застаряването на населението в световен мащаб. В същото време Групата цели да създаде стойност чрез иновации, растеж и висок потенциал за печалби. Байер съблюдава принципите на устойчиво развитие, а марката Байер означава доверие, надежност и качество в цял свят. През финансовата 2018 г. в Групата работят около 117,000 служители, а компанията реализира продажби в размер на 39.6 млрд. евро. Капиталовите разходи възлизат на 2.6 млрд. евро, а разходите за научноизследователска и развойна

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Avatar photo
Автор: Агрозона
Agrozona.bg e информационен сайт, който представя последните новини и анализи в сектор „Земеделие”, Хранително-вкусовата промишленост и предприемачество в селските райони. Тук ще откриете полезна информация, свързана с възможностите за национално и европейско финансиране на българските фермери, промени в българското и европейското законодателство и тенденциите в селското стопанство в България, Европейския съюз и по света.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама