“Започваме съвместно с Farmhopping да предлагаме на ценителите освен техните чисти храни и вината, селектирани от Българско винено общество” – това каза за “Агрозона” Георги Ганчев, основател на Българско винено общество, по време на Балкански фестивал на ракията и високоалкохолните напитки, който се проведе миналата седмица в НДК. Селекцията ще е на база среден ценови клас, за да може вината да са достъпни. Представянето на селекцията ще се проведе в хотел “Арена ди Сердика” всяка сряда от 29-и октомври до 17-и декември от 19 ч. Цената на куверта е 20 лв.
“Ще направим българските вина максимално достъпни за клиентите на Farmhopping”, коментира Ганчев. На платформата на Farmhopping ще бъдат качени минимум 7 вина.
Българското винено общество е създадено през 2006 г. като трета независима страна, която да комуникира качествените продукти между производителите и крайните потребители, разказа създателят му. Стремежът на Българското винено общество е да популяризира малки изби, чиято продукция трудно стига до пазара.