Български общини със собствени щандове на ЕMITT в Истанбул

Лилия Александрова
Лилия Александрова
2 Минути

Море, ски, антични руини и религиозен туризъм – това са акцентите, с които български общини и туроператори се представиха на най-голямата туристическа борса на Балканите – ЕMITT в Истанбул, предава в-к “Стандарт”. Българските общини имат собствени щандове на 20-ото юбилейно световно издание на изложението, в което участват над 120 000 души от цял свят, от които 57 000 са професионалисти в туризма.

Общините Банско и Созопол се подготвили с брошури на английски и турски, с които да привличат партньори. Идеята е да се положат основите на бъдещи договори, включително и с азиатски туроператори. Созопол, който влезе в топ 3 на класацията на Световния съвет по туризъм за дестинация на 2015 г., се представи с три маршрута – два от които включват и поклонение пред мощите на св. Йоан Кръстител. Единият е изцяло религиозен, като в него присъства църквата “Св. Богородица”, която е под егидата на ЮНЕСКО.

Участието на Банско е организирано съвместно с хотелиери от града, а делегацията бе водена от кмета Георги Икономов. “Въпреки, че акцентът на презентацията бе да представим Банско като зимна дестинация, ние показахме, че с природните си дадености, разнообразието от планински маршрути и атрактивни културни мероприятия и фестивали през лятото градът ни заслужава да бъде посещаван целогодишно”, каза Икономов.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА