Ноемврийският брой на сп. „Агрозона“ поставя акцент върху новите посоки, в които поемат европейските стоки. Темата е подробно разгърната в текстовете „Бариерите падат“, „Русия – особен случай“, „Последният влак за руския пазар тръгва 2018 г.“, „Задава се криза с храните“ и „Насладете се, от Европа е!“. Родният контекст за агро пазарите разглеждат материалите: „Япония чака нашите птици и гъши дроб“ и „Българските продукти за света“.
Рубриката „Моят бизнес“ този път е от бомбоубежище, в което се отглеждат салати и подправки. Под заглавието „Добре дошли в Резервата“ представяме страстта, с която работи Александър Александров в овцефермата си, чудните сладка на „Синевка“, отдадеността на Тодор Пушкаров към пчелите и изяществото на вината от изба в Северна България.
Разказ за международното изложение за селскостопанска техника Agrilevante четете в текста „Агрилеванте – лидер за Средиземноморието“.
Как в Небраска използват над 90% от площта на щата за земеделие – в интервюто с министъра на земеделието на американския щат Небраска.
В традиционната си рубрика експертите от „Агробизнес Консултинг“ разказват за успешно реализирани проекти за преработка на земеделска продукция.
Анализът на броя е посветен на добавената стойност в земеделието и развитието на агро сектора през последните години.
За класата на американските уиски и бърбън четете в „Уиски: усещане за стил“.
Репортажът разказва за изкуството да превърнеш всеки ден в празник, изкуство, което хората в Кипър са усвоили до съвършенство.